11 Haziran 2007 Pazartesi

EGE'DEN KISA KISA

Egenin birkaç resmini yayınlamak istedim.Bu resmi yaklaşık 15 gün önce çektik.Saçlarını yeni kestirdik.Bu modelide pek şirin oldu.
Benden geçen pazar onu hayvanat bahçesine götürmemi istedi.Ve bu resmi özellikle yayınlıyoruz.Arkasındaki Arslan'a dikkatinizi çekerim.Arslan oğlumun Arslan Kralla resmi.Ege bey ve Naz hanımın sabah sabah pijamalarla yaptıkları balkon keyfi.Naz bu salıncakta sallanmayı çok seviyor.Fotoğrafta Ege'nin yüzünde kardeşini tutmanın verdiği gurur ve özgüveni farkettiniz mi?
Biz küçükken evimiz ana cadde üzerindeydi ve asla sokakta oynamadım.Hep apartman boşluğuna kilim serer orada dışarıda oynamanın tadına varırdık.Cumartesi günü Ege ne yapıyor diye bahçeye baktığımda onu ve arkadaşlarını yere oturmuş oynarken görünce dayanamadım eski günler aklıma geldi.Hemen onlara bir kilim verdim.Sonrada oynarken fotoğrafladım...

Bu pazar sabahı kahvaltıda menemen yemeye gitmiştik.Oradan dönerken yol kenarındaki piknik yerlerinde bir çok fotoğraf çektik.Bunlar da onlardan ikisi.

Hiç yorum yok: