31 Aralık 2007 Pazartesi

EGE GÖZLÜK TAKTI

Canım oğluşum uzağı çok iyi göremiyormuş.Öğretmeni uyardı.Göz doktoruna gittik.Miyop çıktı.Çok yüksek değil ama kullanırsa belki düzelir.

Gözlüğünü kendi beğendi.Kırmızı çereveli yuvarlak gözlük istedi.Bizde aldık.Önce kullanmazsa diye düşündüm ama kullanıyor.Sanırım çok garipsemedi.Babasının da gözlükleri var bende çalışırken kullanıyorum.O nedenle garipsemedi.

Bu resimde botlarıyla poz verdi ama altları temiz merak etmeyin.Kar botuymuş kendi çok beğendi.Hani resim yarışmasında hediye çeki ödül almıştı ya.Kendine mont,bot,üzerindeki sweat shirt'ü ve bir de pijama aldı.İlk kazancı ile yaptığı alışverişi görüntülemek istedim.

Güle güle giy bebeğim.Umarım hayatta hep güzel şeyler kazanırsın.Ama benim için en büyük kazanç hep sen olacaksın.
Seni seviyorum


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.